Mijn '98 slk230 heeft het gevreesde K56-relais of crash-scheider. Ik geloof dat de auto ooit een ongeluk heeft gehad, maar ik weet niet zeker of de crash-scheider is afgegaan. Hoe dan ook, het werkt niet en ik heb een overbruggingsdraad geïnstalleerd. Het voertuig is in wezen dood, geen lampjes op het dashboard, geen startmotor, geen start, maar de sleutel ontgrendelt wel het stuurslot maar opent de deuren niet.
Mijn grotere probleem is dit: Ik heb twee verschillende schema's voor het voertuig en beide tonen een #10 blk draad die loopt van de K56 naar de pluspool van de accu (eerste bijlage); een schema toont de draad die rechtstreeks naar de accu loopt en de fabrieksservicemanual (2e bijlage) toont dezelfde draad die naar een connector direct naast de pluspool van de accu loopt.
Ik heb geen vergelijkbare draad naar de pluskant van de accu, maar als ik er een overbrug, krijg ik volledige stroom naar mijn dashboard... in wezen alle lampjes. Als ik echter probeer te starten, gaat alleen mijn alarm af.
Mijn accu is goed.
Ik heb bevestigd dat de startmotor en de brandstofpomp werken, maar geen startmotor.
Ik heb de twee foto's van deze schema's toegevoegd
Alle input zou worden gewaardeerd.
Zou dit de startonderbreker zijn????
Bedankt
Mijn grotere probleem is dit: Ik heb twee verschillende schema's voor het voertuig en beide tonen een #10 blk draad die loopt van de K56 naar de pluspool van de accu (eerste bijlage); een schema toont de draad die rechtstreeks naar de accu loopt en de fabrieksservicemanual (2e bijlage) toont dezelfde draad die naar een connector direct naast de pluspool van de accu loopt.
Ik heb geen vergelijkbare draad naar de pluskant van de accu, maar als ik er een overbrug, krijg ik volledige stroom naar mijn dashboard... in wezen alle lampjes. Als ik echter probeer te starten, gaat alleen mijn alarm af.
Mijn accu is goed.
Ik heb bevestigd dat de startmotor en de brandstofpomp werken, maar geen startmotor.
Ik heb de twee foto's van deze schema's toegevoegd
Alle input zou worden gewaardeerd.
Zou dit de startonderbreker zijn????
Bedankt