Net geciteerd door een lokale Indy die ik eerder heb gebruikt voor het volgende voor mijn 55.
Volledige service - Gebruik van originele Mercedes-onderdelen £630 of Aftermarket-onderdelen £570 (olie en filter, luchtfilters x2, bougies x8, pollenfilters en voertuiginspectie.)
7g Versnellingsbak service £280
Achterdifferentieel olie £150
Ik ga voor originele onderdelen en het lijkt redelijk, maar is er nog iets anders waar ik op moet letten? Ik heb zelf de remmen en remblokken gecontroleerd en ze zien er nog goed uit.
Hier zijn de kosten van een Service Care Plan voor uw SLK55 van Mercedes op basis van 10.000 mijl per jaar en een huidige kilometerstand van 50.000 met 4 services en 4 APK's over 4 jaar.
Service Care 4 services en 4 APK's
£67,00 per maand
Details van het Service Care Plan
Service omvat alle kosten voor onderdelen en arbeid, inclusief olie en eventuele extra werkzaamheden
die nodig zijn voor het volgende geplande onderhoud.
Wat is inbegrepen:
2, 3 of 4 Services - alle service-items die vereist zijn op het Electronic Service Sheet
inclusief remvloeistof, bougies, oliefilter, luchtfilter, etc. en extra items als
benodigd
2, 3 of 4 APK-keuringen - Alle vereiste controles uitgevoerd met betrekking tot veiligheid, verkeersveiligheid
en emissies om te voldoen aan de Britse wettelijke vereisten
Volledig gedetailleerd rapport plus APK-certificaat na succesvolle goedkeuring
Flexibele en handige betalingsopties over een periode van 12-48 maanden
Gegarandeerde prijs van onderdelen en arbeid voor de contractduur (inflatiebestendig)
Behoudt de pechhulpdekking
Kosten van maximaal 10 liter Adblue per service
Wat is niet inbegrepen:
Items die niet vereist zijn voor service (bijvoorbeeld 'slijtage'-reparaties zoals
remmen, ophangingscomponenten etc.)
Werkzaamheden die bij een eerdere service hadden moeten worden uitgevoerd volgens ESS maar
zijn niet uitgevoerd
Olie, lucht en vloeistof bijvullen tussen services, of airconditioning service of navulling
Eventuele reparaties die nodig zijn na het niet slagen van de APK-keuring
APK-herkeuringskosten
Vervangend voertuig terwijl de auto in de werkplaats staat
Ophaal- en bezorgservice
Eventuele klantconsultatie-items zoals 'parfumverstuiver'