Ik heb net een SLK 230 uit 1999 gekregen met VIER(!) sleutelhangers, maar slechts EEN ervan werkt om de deuren op afstand te ontgrendelen/vergrendelen. Degene die werkt is echt versleten, maar de rest is in goede staat, waarvan één het gekleurde MB-logo op de achterkant heeft, dus ik zou die graag als mijn primaire sleutelhanger willen gebruiken.
Mijn vraag is:
Is het mogelijk om één sleutel te gebruiken om de andere opnieuw te programmeren zodat ze allemaal werken voor RF?
Als er geen manier is om de dode sleutelhangers aan de praat te krijgen, dan zal ik de behuizingen verwisselen volgens enkele instructies die ik op dit forum heb gevonden. Idealiter zou ik echter willen dat alle 4 de sleutelhangers werken voor RF.
Bedankt bij voorbaat!
Mijn vraag is:
Is het mogelijk om één sleutel te gebruiken om de andere opnieuw te programmeren zodat ze allemaal werken voor RF?
Als er geen manier is om de dode sleutelhangers aan de praat te krijgen, dan zal ik de behuizingen verwisselen volgens enkele instructies die ik op dit forum heb gevonden. Idealiter zou ik echter willen dat alle 4 de sleutelhangers werken voor RF.
Bedankt bij voorbaat!