Dus ik heb een beetje rondgekeken in het "geheime menu" of "engineering menu" en wilde de equalizer veranderen. Maar nu wil ik hem terugzetten naar de vorige instelling en merkte dat ik alleen een foto heb gemaakt van de voorste luidsprekers, maar niet van de achterste, hoe de instellingen waren😶. Dus ik wilde vragen of iemand die de Audio 20 heeft even snel naar de instellingen van de achterste luidsprekers kan kijken (de instellingen zijn hetzelfde links en rechts) en een foto voor me kan maken.
Hier is ook een snelle instructie over hoe je in het "geheime menu" komt en waar de instellingen zich bevinden:
Eerst moet het systeem aanstaan. Druk dan deze 3 knoppen tegelijkertijd ongeveer 5 seconden in.
Dan verschijnt dit menu. Ga dan naar "Sound".
Ga dan naar "Equalizer".
Ga dan naar "Rear Left" of "Rear Right" (moet dezelfde instellingen hebben voor links en rechts).
En ga dan naar zowel "Parametric Equalizer" als later "Low/High pass filter".
En maak een snelle foto van de instellingen
(Moet er zo uitzien).
Bedankt bij voorbaat😅
Hier is ook een snelle instructie over hoe je in het "geheime menu" komt en waar de instellingen zich bevinden:
Eerst moet het systeem aanstaan. Druk dan deze 3 knoppen tegelijkertijd ongeveer 5 seconden in.
Dan verschijnt dit menu. Ga dan naar "Sound".
Ga dan naar "Equalizer".
Ga dan naar "Rear Left" of "Rear Right" (moet dezelfde instellingen hebben voor links en rechts).
En ga dan naar zowel "Parametric Equalizer" als later "Low/High pass filter".
En maak een snelle foto van de instellingen
(Moet er zo uitzien).
Bedankt bij voorbaat😅