Mercedes SLK World banner
Status
Not open for further replies.

Audio 20 Sound Equalizer HELP

5.4K views 6 replies 3 participants last post by  jbanks15  
#1 ·
Dus ik heb een beetje rondgekeken in het "geheime menu" of "engineering menu" en wilde de equalizer veranderen. Maar nu wil ik hem terugzetten naar de vorige instelling en merkte dat ik alleen een foto heb gemaakt van de voorste luidsprekers, maar niet van de achterste, hoe de instellingen waren😶. Dus ik wilde vragen of iemand die de Audio 20 heeft even snel naar de instellingen van de achterste luidsprekers kan kijken (de instellingen zijn hetzelfde links en rechts) en een foto voor me kan maken.

Hier is ook een snelle instructie over hoe je in het "geheime menu" komt en waar de instellingen zich bevinden:

Eerst moet het systeem aanstaan. Druk dan deze 3 knoppen tegelijkertijd ongeveer 5 seconden in.
Image

Dan verschijnt dit menu. Ga dan naar "Sound".
Image

Ga dan naar "Equalizer".
Image

Ga dan naar "Rear Left" of "Rear Right" (moet dezelfde instellingen hebben voor links en rechts).
Image

En ga dan naar zowel "Parametric Equalizer" als later "Low/High pass filter".
Image

En maak een snelle foto van de instellingen
(Moet er zo uitzien).
Image

Image

Bedankt bij voorbaat😅

#4 ·
Eigenlijk heb ik het niet op nul gezet. Ik heb het gewoon MEESTAL verwijderd. Dus nu het terug is, lijkt het erop dat alle 4 de luidsprekers hetzelfde zijn ingesteld:

View attachment 621162
Hmm interessant.. ziet er iets anders uit dan de mijne. Heb je misschien het Harmon-Kardon geluidssysteem of de NTG 4.5 in plaats van de Audio 20?
Ik heb ook maar 4 filters in plaats van 5 op de jouwe.
En ik herinner me ook dat de voor- en achterluidsprekers anders waren dan mijn instellingen, maar ik kon me de nummers niet precies herinneren.

#7 ·
Ja sorry, ik heb niet genoeg aandacht besteed aan je opstelling. Ik heb HK NTG5*1. Ik weet echter niet hoe verschillend de audio-eigenschappen zouden zijn.

(Bedankt Jeff; heb al een datakaart!)
Van waar, als ik vragen mag? De mijne komen rechtstreeks van MB, niet van de laatste vin

• Like
Reactions: Alexanderhalo
Save
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.